Åh fy vad segt..

DATUM: 2008-08-20 KLOCKSLAG: 18:33:29

Jag har ingen lust med något alls idag.. och dessutom ska jag jobba inatt och imorgon natt.. trött jag blir..
Men meeen, vad gör man!!!

Det går inget vidare med Titti heller. Hon gillar inte alls Daniel, hon morrar och drar sig undan och såhär har det varit sista 3 veckorna.. även mot andra människor. Hon är rädd för allt och alla.. hmm vad gör man! Det är det negativa med att köpa en vuxen hund, man vet inte vad som finns med i bagaget!
Inget vi gör verkar fungera.. Funderar på att kontakta någon som kan hjälpa oss att hantera dessa problemen, och blir det inte bättre trots det, så kan vi helt enkelt inte ha henne kvar, hunden mår ju inte bra av denna situationen heller.
Tråkigt, för jag tycker verkligen om den lilla kraken :)

Hittade en ny sida med film/spel som jag tyckte verkade vettig! Kika in vetja!
Det finns en banner på högra sidan under Ginza bannern som ni kan klicka på.

Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang