Ännu en dag har gått

DATUM: 2008-08-24 KLOCKSLAG: 20:31:34
Det har varit riktigt varmt och skönt ute idag - härligt!
Man får ta tillvara dessa dagarna med fint väder - snart kommer vintern, snö & slask.. :(

Har faktiskt använt min brun utan sol spray som jag har köpt från Tan Can förut..
Jag köpte den för säkert ett halvår sedan och har kanske använt den 1 gång sedan dess! :) 
Men nu gjorde jag det idag som sagt, fast inte så mycket.
Tycker man blir lite "prickig" av denna jag har nu.. Lite synd. 
Det finns däremot en annan spray som heter Turbo Tan som är jättebra!
Båda två finns på nätet att köpa! :)

Började kolla på en film förut.. kanske ska kolla klart på den.
Det kan ta en hel dag för mig att kolla på en film, jag får alltid för mig att göra något emellan och då stänger jag av för stunden.. :)

Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang