Ännu en helg har gått..

DATUM: 2008-08-03 KLOCKSLAG: 23:18:33
..åh vad veckorna går snabbt.. :)

Helgen har varit lugn, i fredags jobbade Daniel kvällen så jag tog med mig Titti & gick hem till Jessica en sväng!
Sen i lördags var jag och Daniel ute och åkte lite och vi hamnade på Ikea blandannat, köpte lite saker till hemmet. Skönt att göra om lite ibland, det var längesedan sist! Det blev lite saker till badrummet och köket, blev bra faktiskt!
Idag har vi varit hos mina föräldrar och hälsat på. Alltid mysigt tycker jag att hälsa på dom.. dessutom får man så god mat *ler* :P

Det var den helgen det! Imorgon är det jobb igen..

Vore roligt om ni som ev läser min blogg skriver en kommentar till mig så jag vet att någon läser den, annars är väl det ingen mening att ha en blogg? :D

Må gott sålänge!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag läser, men nu måste du allt sätta igång och skriva lite VARJE dag:) Kom igen nu!

kram Nina..

2008-08-07 @ 12:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang