Det är skönt..

DATUM: 2008-08-28 KLOCKSLAG: 00:35:21
..att alla är så himla förstående & gulliga emot mig. Vilka människor det finns egentligen! :)
Ni är så underbara allihopa!
 
Idag har dagen varit rätt ok faktiskt. Mamma ringde förut och sa att dom kan ta hand om Titti så länge det behövs, känns bra. Då kan jag ju träffa henne när jag vill. Hon frågade även hur allt är med mig och om jag får i mig tillräckligt med mat - typiskt mammor.. :)

Har anmält mig till visningen på lägenheten jag skrev om i förra inlägget. Men har funderat lite & jag kanske borde stanna här tills jag hittar en mindre hyresrätt istället.. känner mig lite osäker inför att köpa.
Allt ordnar sig nog, "flyter" mest med nu & kommer ta dagen som den kommer. Ska inte planera & oroa mig för mycket, det tjänar inget till ändå.

Imorgon kommer Magnus hit efter han slutar jobbet, ska bli skönt att träffa honom igen.
Han är verkligen en vän som ställer upp i alla väder - är så glad att jag har honom! :)

Nu ska jag gå ut med hunden, sen lägga mig i sängen med datorn en stund.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang