Film, film, mera film! :)

DATUM: 2008-08-14 KLOCKSLAG: 16:14:24

God eftermiddag på er! :)

Har bestämt mig för att jag ska ha en inriktning på bloggen, och vad passar inte bättre än, just det - FILM! :)
Kommer bla. lägga upp "veckans filmtips" & kanske lite annat smått och gott därimellan!
Är det någon som har förslag på vad jag ska lägga ut på bloggen förutom veckans filmtips är ni välkomna med en kommentar eller ett mail till [email protected] :)

Idag har jag handlat något väldigt gott att äta.. potatisgratäng och fläskkarré.. jag är helt såld i potatisgratäng ska ni veta! Ställ fram 5 gratängformar och jag äter upp dom på 15 min.. *skrattar*
Nu kurrar magen, dags att ordna maten!

Bye for now.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang