Nytt liv

DATUM: 2008-08-26 KLOCKSLAG: 12:49:32

Idag blir det ett annorlunda inlägg, ett ganska ledsamt..
Jag & Daniel har gjort slut!! Ja, ni hörde rätt..
Det har iaf inte känts ok mellan oss på ett tag.. och nu sitter jag här - ensam.
Daniel åkte iväg till Jönköping några dagar, förstår honom.. han var så ledsen - jag var ju hans liv!
Sista dygnet har varit ett helt kaos, jag mår dåligt, jag gråter, kan inte ens äta.
Jag måste vänja mig vid ett liv i ensamhet igen. Och jag är rädd.
Rädd för hur jag ska klara mig ensam, rädd för vad som ska hända i livet..
Låter helsjukt, men känslorna är sådana nu.
Jag tänker tillbaka på gamla minnen, när vi träffades första gången, våra drömmar vi hade tillsammans.
Vad som KUNDE ha hänt med oss.. jag tror det är normalt med sådana tankar.. Eller?
Även fast det var jag som bröt upp, så mår jag oxå dåligt.
Jag vill inte se han ledsen, jag måste oxå vänja mig vid ett nytt liv, gjorde jag rätt eller fel.. har så mycket tankar i huvudet..

Ska försöka få i mig lite mat nu, skriver mera senare.




 


Kommentarer
Postat av: -Malin

Usch!

Det var inte roligt att höra...



Tänker på dig! Kram

2008-08-26 @ 13:25:42
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang