Önskar jag kunde sova..

DATUM: 2008-08-26 KLOCKSLAG: 22:45:52
Men vet inte om jag kan..
Jag känner mig så trött.. men kroppen mår inte bra, hjärtat gör ont.
Önskar jag kunde sova en hel månad eller två och vakna upp och allting är bra igen!
Jag mår bra för stunden när jag pratar med någon, då glömmer jag för en stund.. men så fort jag är ensam med mina tankar, då kommer allt..
Jo jag vet att det är normalt med dessa känslor, alla säger att det går över, att allt blir bra, att det är såhär det ska kännas, men det är jag som handskas med dessa känslorna, det är jag som bearbetar allting..

Jag fick rådet av någon att ta hand om mig nu så gott det går, att bli vän med mig själv.
Jag tror det är bra att klara av att hantera ensamheten, det stärker en som människa, och jag behöver vara för mig själv, men nu tar allt bara emot.. Jag vill inte..
Det är ju ensamheten som skrämmer mig mest!
Hjälp!

Usch, när jag läser det jag skrivit är det så jag vill ta mig själv i kragen.. men jag känner mig liten för tillfället.. så himla liten & ensam.
Men det sista jag vill är att någon tycker synd om mig,
jag måste fixa det här - för min egen skull.
Jag blir så glad och även rörd när alla jag pratat med visar att dom bryr sig, man vet vilka ens vänner är i sådana här situationer, men ändå känns det så jobbigt..
Det känns precis som jag har rasat hela jag.. men jag måste orka ta mig igenom dagarna framöver..
Just nu vill jag bara krypa upp i någons famn och bli tröstad, att någon säger att allt blir bra, att någon fixar allt så allt blir ok..

Nog för idag, jag orkar inte skriva mer nu.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang