Sömnig eftermiddag!

DATUM: 2008-08-01 KLOCKSLAG: 17:05:33
Hej på er!

*gäsp* jag är trött idag, gick upp strax innan tretiden för att gå ut med Titti. Har jobbat dom sista två nätterna och nu är jag ledig helgen!
Uppskattar mina lediga dagar mer än någonsin nu.. känns som energin bara rinner rakt igenom mig, vet inte riktigt hur jag ska återfå den, har ni något tips?

Tänkte titta lite sedan på arbetsförmedlingens hemsida & se om jag kan hitta något intressant! Har funderat på att söka mig inom industrin på natten, det blir en helomvändning mot det jag gör nu, undersköterska. Men samtidigt kan det vara nyttigt att prova på något helt annat, trivs jag inte med det nya arbetet så kan jag ju alltid komma tillbaka till vården. Jag trivs väldigt bra annars med att arbeta med människor på det sättet jag gör nu, men jag är trött på det bara.. svårt att förklara.

Nu ska jag sätta mig ner och läsa min bok jag fick hem idag, den heter Lugnande Signaler (hundbok) och Turid Rugaas har skrivit den, fick tipset på ett hundforum att den skulle vara väldigt bra! :)

Ha en skön eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang