Trött!

DATUM: 2008-08-16 KLOCKSLAG: 19:18:29
Ooh vad jag är trött idag.. somnade vid 9 tiden imorse efter att ha kommit hem från jobbet och vaknade vid 13 av att Daniels larm på mobilen gick igång.. sen kunde jag inte somna om! *suck* blir en lång, trött natt.. :(
Men får iaf skjuts till jobbet idag & imorgon kommer Daniel och hämtar mig.. snällt! Bussarna går ju så dumt på helgerna så isf hade jag fått vänta en hel timma efter jag slutat..

Dags att göra iordning sig innan man åker.
Trevlig lördagkväll! :)


Kommentarer
Postat av: jenna

Hej!

Dagens Fråga handlar om skolstart och utbildningar.

bidra gärna med ett svar :)

Puss och Kram// Stockholmsjenna

2008-08-16 @ 19:29:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang