Fredag kväll..

DATUM: 2008-12-12 KLOCKSLAG: 22:33:32
& jag sitter hemma,
inget fel med det men det känns inte ens som fredag idag konstigt nog.
Martin ringde mig förut & frågade om jag ville ta några öl på krogen & jag blev lite ställd för jag trodde det var torsdag haha :)
Nä, det blir att ta det lungt i helgen,
jag är ju förkyld & känner inte direkt för att göra något.
Imorgon hade jag dock tänkt att sysselsätta mig med en långpromenad,
tycker det är riktigt härligt att komma ut i naturen & bara slappna av & njuta av lugnet.
Frågan är bara varför man inte gör det oftare?

Har suttit & kollat på Youtube mycket ikväll..
främst på äckelfilmer som har med rökning att göra för att bli avskräckt,
usch fan vad hemska vissa filmer är!

Nu ska jag ta mig något att äta & sen rota fram en film att kolla på!
Ha en trevlig kväll! :)

Kolla in denna sluta röka reklamen!
Varför har inte Sverige sådan här reklam för?


Kommentarer
Postat av: Karin

ja, det kan man undra!

2008-12-13 @ 01:04:53
URL: http://rueframboise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang