Sorgligt

DATUM: 2008-12-15 KLOCKSLAG: 17:24:26
Denna dagen har väl inte varit på topp direkt..
Daniel ringde mig inatt på jobbet & berättade att en av hans närmaste vänner hade tagit sitt liv häromdagen..
Blev riktigt chockad & det är så sorgligt så det är inte klokt.. :S
Man förstår inte riktigt att det är sant ännu!
Lider verkligen med Daniel, dom två har ju delat så mycket tillsammans.
& det är även svårt för mig för jag vet inte hur jag ska bete mig riktigt,
man finns ju där för att trösta & lyssna,
men man vill ju så gärna göra allting bra, man vill inte säga för mycket & dessutom är man rädd för att det ska låta fel.
Hela situationen är ju så känslig..
Kommer bli jobbigt framöver, men tillsammans så kommer vi ta oss igenom detta.

Var rädda om era nära & kära, berätta för dom hur mycket dom betyder för er,
 en dag kan allt förändras!




Kommentarer
Postat av: Cissi

skickar en massa kramar

2008-12-16 @ 13:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang