Svåra stunder

DATUM: 2008-12-30 KLOCKSLAG: 22:56:36
..drabbas vi alla av förr eller senare.
Idag var en sådan dag där det kändes väldigt tungt att säga hej då.
Begravningen var fin & det var så många som hade samlats för att ta farväl..
Även fast det var väldigt sorgligt, så berördes jag av människors värme mitt upp i allt,
vissa starkare än andra, men vi alla hade samma känsla av tomhet.

Jag har lärt mig något som verkligen är ännu viktigare nu än innan - att ta hand om varandra & strunta i alla småsaker som kan irritera en.. att vara rädda om varandra & tala om hur mycket man älskar alla runt omkring en..
en dag kan det vara försent! :(
Var rädda om er & om något inte är bra, berätta det för era närmaste & gå inte & må dåligt i er ensamhet.
Tala om för era barn/maka/sambo/föräldrar/vänner hur mycket ni älskar dom!
Livet är så skört, alldeles för skört.. :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang