2/12

DATUM: 2008-12-02 KLOCKSLAG: 15:29:00
Vilken regnig dag vi har haft!
Har inte gjort mycket alls idag, drog mig extra länge imorse & har gått & småpysslat hemma & vart & handlat lite.
Fast jag behöver det nu, att ta det lungt..
senaste tiden har jag inte mått så bra som ni vet.
Har ingen energi längre, & vissa dagar känns det som ett kaos inombords.
Jag kan bli stressad för ingenting & glädjer mig inte lika
 mycket över saker längre som jag gjorde förr..
Nästa vecka har jag tid hos psykologen, gjorde ett uppehåll men nu ska jag börja gå där igen, det ska bli skönt att få komma dit & prata av sig, det hjälper mer än man tror att bara få prata & ventilera allt man tänker & känner.

* * *

Snart kommer Magnus hit på en fika,
det var ett tag sedan vi sågs nu så det blir roligt att träffa honom igen! :)

Ha en bra kväll!


  

Kommentarer
Postat av: Mariam

Vilken fin blogg! Nu ska jag kika in vidare här=)

2008-12-03 @ 17:14:41
URL: http://misswicked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang