Kläder till Titti :)

DATUM: 2008-07-31 KLOCKSLAG: 18:26:44
Idag fick jag besked om att mitt paket från doggie.se har kommit! :)
Jag har beställt en vinterjacka och en regnjacka till min lilla vovve, hoppas att dom passar!
För er som har hund, kika in den sidan, mestadels är det Puppias märken och tycker det verkar som dom håller bra kvalitet!

Usch vad jag känner mig trött och seg idag.. ska till jobbet sen igen. Fast jag är ledig fre,lör och sön natt. Therese undrade ifall vi ville komma till henne & Petri i Växsjö, det är någon slags byfest där.. men vi vill inte riktigt lämna ifrån oss Titti ännu då hon är så osäker, och vi vill inte ta med henne heller, det blir nog för mycket för henne med allt folk runtomkring, så vi passar nog denna gången.
Det kommer nog ta tid med denna lilla hunden vi skaffat, hon är fruktansvärt osäker på allt och alla, men det är det värt, jag har fäst mig oerhört vid henne på dessa 7 veckorna, hon är så go! :)
Jag ser ju framsteg och hon har gjort stora sådana sedan hon kom till oss, förstår det iförsig att hon är så himla osäker, vad ska man begära av en hund som levt 4 år i en hundgård som nästan aldrig fått komma ut?

La la la, vad kul, snart ska jag till jobbet.. *suckar stort*

Bifogar en bild på kläderna jag köpte! :)
Vänster är vinterjackan & höger är regnjackan, tror ni hon blir söt i dom eller? *ler*

Ha det gottans!

Dessa kläder har jag handlar till Titti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang