Slutet på juli

DATUM: 2008-07-30 KLOCKSLAG: 17:11:41
Tänk vad tiden går fort.. Nu är snart juli slut! Ser inte fram emot vintern.. jag blir så fruktansvärt låg och deppig då :(
Man måste lära sig att leva efter dom små sakerna i livet helt enkelt för att hålla gnistan uppe, men inte många gör det & jag är dålig på det med.

Inatt ska jag jobba, det är heller inte något jag ser fram emot, det har känts väldigt tungt det senaste. Tidigare har det gått i perioder men nu har jag stannat i en svacka känns det som.. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur detta. Jag har ingen energi kvar att ge! Trodde att det skulle kännas bättre efter semestern men det gjorde det inte. Har funderat på att söka annat jobb utanför vården men det är inte det lättaste heller eftersom allt kräver utbildning och erfarenhet idag. Ja ja, detta ämnet återkommer jag nog med säkerhet framöver igen, skulle ta timmar att skriva ner allt jag kände & det hinner jag inte idag :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kolla vidare på "Top Chef" :)

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang