1 dag kvar

DATUM: 2008-11-13 KLOCKSLAG: 15:12:57

Imorgon åker vi! :)
Det blir en lång morgon för mig, först ska jag ta mig till Jönköping,
efter det till Växsjö där Therese hämtar mig.
Bussen går redan 07.45 från Göteborg imorgon så det blir att gå upp tidigt!
Har inte ens packat något, inte likt mig,
jag är alltid ute i väldigt god tid men har inte orkat faktiskt.

Har blivit förkyld oxå med en irriterande jäkla hosta.
Imorse innan jag la mig blev det en whiskey för att rensa systemet & samma blir det ikväll haha :)
Går ju fasen inte att vara sjuk i helgen, det har jag varken tid eller lust med.

Nu ska jag göra mig lite kaffe & vänta på att Daniel kommer hem!
Ha en trevlig helg, jag skriver nog inte mera idag & imorgon hinner jag inte,
vi hörs på söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang