Tisdag kväll

DATUM: 2008-11-04 KLOCKSLAG: 19:05:55
Nu har jag tänt massa värmeljus & krupit upp i soffan med datorn & tänker nog inte flytta mig härifrån, idag är jag trött.
Sov dock rätt bra inatt men gick upp tidigt för att gå på planeringsdag med jobbet.
Man är ju inte riktigt van att gå upp så tidigt på morgonen när man arbetar natten,
men det gick bra ändå! :)

Fick ett ryck & städade när jag kom hem & sen satte jag mig ner & började kolla på 4:e säsongen av scrubs,
gillar den serien, tycker den är riktigt rolig :)

Imorgon ska jag träffa Maria & gå på after work, ska bli kul att ses igen!
Hon ska utomlands om ett tag, kan inte låta bli att bli avundsjuk,
vill oxå ha sol & värme :)
Undrar om det blir någon ny resa för oss i januari..
först måste vi ju få tillbaka våra pengar, får väl veta det i dagarna antar jag..

Ha en trevlig kväll, nu ska jag slappa vidare med min film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang