Söndag

DATUM: 2008-10-19 KLOCKSLAG: 18:12:20

Om någon har glömt så kan jag påminna att det är söndag idag.. :P

Nu är jag ledig fram tills onsdag, skönt.
Har suttit & hållt på med Tradera ett tag nu, haft en massa auktioner ute som gick ut idag, så har skickat massa vinnarmail , det är ett jäkla pyssel, det ska packas, vägas, skrivas, mailas & grejjas, men jag gillar det, hade gärna haft ett jobb som orderplockare eller liknande, gärna på något företag som ex Ginza lr Discshop :)

Ikväll blir det film, vi ska se en film som heter "Felon", trailer finns nedan, verkar va bra, jag gillar fängelsefilmer!

Trevlig söndag på er.


Kommentarer
Postat av: Christian

Tyckte den filmen var helt ok faktiskt. Vad tyckte du?

2008-10-20 @ 00:10:32
URL: http://kebabpizza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang