Massage

DATUM: 2008-09-18 KLOCKSLAG: 13:54:18

Länge har jag funderat på att gå på massage!
Varför det aldrig blir av vet jag inte.. :)
Men det gör nog gott för kroppen & alla stela muskler man har, har så ont i ryggen emellanåt & axlarna ska vi inte tala om.
Har hittat ett ställe i närheten där jag bor som har lite olika behandlingar, är lite sugen på att testa aromamassage faktiskt :)

Min tandläkare ringde för en stund sedan.
Han va tvungen att omboka min tid nästa vecka, ska dra ut min sista visdomstand.
Nu får jag vänta 1½ månad till på detta.. fast har inga problem just för tillfället & hoppas jag inte får det heller.
Har haft så mycket problem med mina visdomständer va..
Tandvärk är nog den värsta smärtan man kan ha! :(

Snart ska jag till frissan.

Hörs lite senare!


    


Kommentarer
Postat av: monty-nash

Massage behövs alltid...det gör gott för både kropp och själ. PS.Kul med bloggen..

2008-09-18 @ 21:29:43
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hej! Jag har nu skickat ett mejl till dig med en länk till din nya design :)



Mvh Mimmi

2008-09-18 @ 22:21:06
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang