c",)

DATUM: 2008-09-19 KLOCKSLAG: 22:46:38

Nu har vi ätit en god middag & nu sitter jag med ytterligare ett glas vin.. svårt att låta bli hehe, det är ju faktiskt fredag ;)
Sitter & glor lite på datan samtidigt som jag kollar på singing bee.. va roligt det är haha, där hade jag nog aldrig vågat ställa upp, feg som jag är :P

Jag är lite sugen på att skaffa guitar hero!
Det verkar vara skitkul ju.. bra tidsfördriv en dag när man inte har så mycket att göra, eller med några kompisar en fredagkväll :)
Får kika lite på det!

Hörs imorgon!
Natti

 
Middagen idag - fläskfilé, tomat, gurka, fetaost, melon, ananas & baguette.. jo jag vet, en salig blandning haha, men gott var det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang