c",)

DATUM: 2008-09-28 KLOCKSLAG: 13:08:59

Nu har jag vaknat & har lite ont i huvudet.. brist på vatten igår ;)
Kvällen var lyckad & vi hade skoj, fast Drängarna - som man gick dit för - spelade bara 30 minuter igår.. va fan är det då?
Man betalar inträde på nästan 200kr för att se dom, & så bara 30 minuter?!
Jaja, det var ett annat coverband som spelade resten av kvällen, dom var mycket bättre..

Om en stund tänkte jag betala räkningarna, då va den dagen förstörd haha,
aldrig roligt att se hur alla pengar försvinner..
Ska se hur mycket jag får över, måste ju inhandla lite höstkläder var det tänkt!

Nu ska jag äta en sen frukost!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Tack så mycket. Fin blogg du har. Hoppas att det gick bra att betala dessa månadsräkningarna som mna jämt har. Förstår precis hur det känns. Kram

2008-09-28 @ 16:57:53
URL: http://cizzi80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang