c",)

DATUM: 2008-09-09 KLOCKSLAG: 13:53:41

Satt & kollade runt på YouTube igår, & hittade en video som visade hur man gjorde lockar med en plattång! Jag som alltid velat ha snygga lockar i håret men inte lyckats riktigt med en vanlig locktång så jag provade detta igår & va fint det blev! *glad* :D
Bifogar en video ovanför på detta, visste inte att man kunde göra såhär!

Har precis varit & hämtat mina hårvårdsprodukter oxå, det var en snabb leverans!
Beställde i söndags & idag fick jag avin :)
Hemsidan heter Lyko.se & har ett väldigt brett sortiment med olika märken!

Fick även min almanacka idag, va fin den va! Fast som sagt, får vänta tills 1 december tills jag kan använda den..
Bifogar en bild på den här under :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang