Måndag

DATUM: 2008-09-08 KLOCKSLAG: 13:28:05
Hej på er!

Då var det måndag igen!
Tycker inte alls om måndagar, det är den tråkigaste dagen på hela veckan..
även om man är ledig!

Var på apoteket nyss & inhandlade lite saker. Åkte med Jessica som oxå skulle dit, första gången jag åker med henne sen hon fick körkort, blev lite avundsjuk faktiskt :P
Funderar på att ta en intensivkurs långt borta någonstans där jag är tvungen att plugga teorin & allt sådant, annars blir det ju inte av.. så många gånger jag påbörjat att läsa teoriboken & sen slutat, börjat, slutat..
Jag är hopplös med vissa saker! :)

Nu ska jag röja undan lite härhemma, det tar inte många dagar efter man städat & det ser ut som kriget igen..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Nina

två säkra tips för att få tummen ur att skaffa körkort=

1. Skaffa ungar

2. Flytta till nåt ställe där kommunikationerna är kass= Körkort fort som f_n..ha ha:)

Kram!

2008-09-08 @ 16:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang