Förkylningstider

DATUM: 2008-09-16 KLOCKSLAG: 18:48:45
Det verkar som många är förkylda & febriga nu :(
Snart ligger man väl själv & snorar..
men det är ju inte så mycket man kan göra åt det tyvärr!
Minns förra hösten/vintern, tyckte jag var förkyld hela tiden.. :(

Imorgon ska jag till psykologen, mitt första möte hos just denna.
Tycker det känns bra att tala om det som tynger ner mig, ibland blir det för mycket att hantera själv.
Problemet är att jag alltid lägger mina egna behov åt sidan & fokuserar på vad andra tycker & tänker osv..
Mycket av dessa känslorna kommer ifrån min uppväxt,
exakt vad det handlar om går jag inte in på här.
Det kanske inte låter så allvarligt, men för mig har det gått till en gräns då det har blivit för mycket helt enkelt & jag måste ta tag i det här för att må riktigt bra.

Nu ska jag fixa iordning mig lite, ska jobba inatt igen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Postisen

Usch ja förkylning inte kul alls,ja är hemma med min lill kille, han har feber å snorar:( Bra att du tar tag i dina problem, starkt där vännen!

2008-09-17 @ 09:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang