Frukost!

DATUM: 2008-09-24 KLOCKSLAG: 10:35:01

Nu är det dags för lite frukost men måste ju blogga lite innan :)
Känner mig rätt utvilad efter den långa resan igår, fast vaknade med ont i ryggen.
Satt väl för många timmar igår..
Borde börja träna lite för ryggens skull, känns som man är helt förslappad :)

Lite senare står städning på schemat - som vanligt tänkte ni kanske, fast ni ska se hur det ser ut här hemma..
Det är konstigt att man kan stöka till det så mycket på kort tid?
Dessutom är det fullt med hundhår överallt, & det vill jag få bort.

Men först, frukost & kaffe, det är nog det bästa på hela morgonen - morgonkaffet! :)



Kommentarer
Postat av: -Malin

Ja, jag jobbar på lördag med ledig söndag, har jobbat hela veckan med så jag får nog in lite timmar :)

du då? hela helgen?

2008-09-24 @ 12:00:56
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang