Hemma!

DATUM: 2008-09-14 KLOCKSLAG: 17:46:41
Nu har vi kommit hem från mina föräldrar!
Åt god middag & efter det en efterrätt med chokladmuffins/grädde/krossad choklad på.. :P
Är svag för gottesaker.. ;)

Känner mig lite småseg.. tänkte städa undan lite härhemma nu.
Antar att jag somnar tidigt ikväll.

Pratade med gamla ägaren till Titti förut.
Vi har bestämt oss för att lämna tillbaka henne.
Hon funkar inte alls ihop med Daniel & dessutom inte med någon annan person heller.
Väldigt synd att det blir så, men det funkar inte att ha henne om hon bara accepterar mig!
Tror det blir bäst såhär, men det är väldigt tråkigt & jobbigt..
Tycker ju så mycket om henne :(

Nä, dags att städa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang