Höstkyla

DATUM: 2008-09-17 KLOCKSLAG: 21:59:02
Sitter & surfar runt lite på nätet, kollar på kläder, skor, smycken, ja allt möjligt.
Allt säger KÖP MIG men det går ju inte, eller jo, om jag hade varit rik :)
Funderar på att gå in på HM & beställa lite saker därifrån.
Tycker dom har bra kläder för rimliga priser!
Sen hittade jag nyligen Lindex hemsida, men är lite osäker på storlekarna där.

Imorgon ska jag till frissan & göra lite slingor i håret, kanske kan be henne om en liten klippning oxå, håret är alldeles tufsigt i topparna men ska man envisas med att förstöra håret med blonda slingor så blir det ju så :)

Nu har höstjackan åkt på iaf, vad kallt det är ute!!
Snart dags att ta på sig vantarna :)

Nu ska jag fortsätta surfa runt på jakt efter något fynd.. haha.

° Kram °

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang