Jag ska starta en tv-kanal..

DATUM: 2008-09-28 KLOCKSLAG: 23:08:17
.. med en massa bra program/filmer som jag vill se.. idag är det ju ingenting på tv som intresserar mig så jag får sitta här med min vän datorn & slöa, kan ju inte lägga mig heller, alldeles för tidigt för det :)
Av Daniel får jag inget sällskap heller för han jobbar natten denna veckan & gick på idag!

Jaha, hur har eran söndag varit då?
Jag har mest slöat idag.

Måste diska oxå..
Har jag något att göra iaf, bra det även om det inte är den roligaste sysslan i världen :)

Natti med er så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: -Malin

Jag segade också hela söndagen.

Åt tacos och kollade på Ensam Mamma Söker =)

2008-09-29 @ 17:58:21
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang