Längtar till helgen + nytt arbete

DATUM: 2008-09-30 KLOCKSLAG: 14:39:12

Snart är helgen här & då ska vi till Växsjö & hälsa på
min bästa vän Therese & hennes kille :)
Var jättelängesen vi sågs.. kommer bli såå skoj! *längtar*

* * *

Sitter & kollar på arbetsförmedlingens hemsida - ja, jag kollar efter annat jobb.
(& har gjort ett tag)
Det känns som det är dags att gå vidare nu.
Jag har aldrig fastnat på ett ställe speciellt länge innan, & nu har jag varit på denna arbetsplatsen i snart 3 år, & det kryper lixom i mig.. dessutom så trivs jag inte längre.. missförstå inte nu, men det finns delar i jobbet jag inte trivs med.
Har alltid tyckt det har varit ganska roligt att komma till jobbet innan, men nu känner jag tvärtom, har nästan ont i magen!

Det är så svårt att veta vad man vill syssla med.

Jag står still när det gäller det området.. börjar få smått panik..
Ska jag utbilda mig? Vad ska jag utbilda mig till isf? Tänk om jag väljer fel utbildning?
Varför ska det vara så svårt att veta vad man vill göra?

Hörs ikväll.


Kommentarer
Postat av: -Malin

Hej! Kag är en flitig kommentator, om det är ok =)

Jag har med sökt nytt jobb och fått nytt jobb... Men fan vad jag kommer att sakna Trollevik!

Ville vara kvar där!



Vad söker du då?

2008-10-01 @ 22:23:56
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang