Måndag!

DATUM: 2008-09-01 KLOCKSLAG: 17:57:48
Om några timmar är det dags för jobb igen, sen är jag ledig tills lördag natt.
Har tagit semester på fredag och hoppas jag får ledigt då!

Iaf, jag & Daniel har pratat ut med varandra, vi har bestämt oss för att ge förhållandet en andra chans. 
Jag känner att vi inte har haft det så bra på sista tiden,
och det krävs förändringar om vi ska fungera ihop.
Men det känns bra att starta om på nytt med varandra, & som sagt, jag funderade ju mycket på om jag gjorde rätt eller fel som lämnade honom.
Usch, det har varit en tuff vecka..
Men nu tar vi nya tag :)

På onsdag ska jag träffa Maria & gå på after work,
har aldrig gjort det innan så det är väl dags nu kanske? :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe som nog har kallnat för längesen!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang