Osminkad?

DATUM: 2008-09-26 KLOCKSLAG: 11:31:09
Jag har varit inne på Blondinbellas, Kissies & Stina-Lees bloggar & sett att dom lägger ut bilder på sig själva när dom är osminkade..
GAAH hur vågar dom??!
Det krävs mycket för att jag ska lägga ut sådana bilder på mig själv! 
Är det intressant att se hur en annan person ser ut på morgonen då ansiktet är alldeles svullet & håret står åt alla håll & kanter?
Man tycker ju själv att man ser ut som ett monster - är det meningen att alla andra ska tycka det oxå? :)
Nä, det dröjer nog innan ni får se ett sådant foto på min blogg!

* * *

Inatt ska det jobbas igen.. får hoppas denna natten går fort.
Ser fram emot morgondagen då vi ska på "bonnakväll" där Drängarna spelar,
det kommer bli kul! :)

Snart ska jag lägga mig några timmar igen!
Vi hörs kanske ikväll.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha det låter som en sak jag tog upp igår. dom kopierar mig ;) haha nejdå men kissie kopierar bb ju, fast hon är på semester och då ska man vara osminkad

2008-09-26 @ 14:44:35
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang