Soffläge

DATUM: 2008-09-07 KLOCKSLAG: 17:18:10
Nu ligger jag i soffan & bloggar, gott, här skulle jag kunna ligga några timmar - ja, jag är en latmask emellanåt ;)
Snart ska jag & Daniel ner & handla pizza, orkar inte laga någon mat idag, dessutom var det längesedan jag åt sådan mat!

Har föresten nätshoppat igen, att jag inte kan låta bli.. :P
Hittade en sida som säljer hårvårdsprodukter som jag använder, märket heter Matrix Biolage & säljs egentligen endast hos frisörer, nu hittade jag äntligen en seriös sida som sålde det för min nuvarande frisör säljer tyvärr inte det märket.
Fungerar jättebra på mitt hår & fick köpt 4 av deras produkter! :)

Nähe, om man skulle pallra sig upp från soffan nu då & ner & köpa middag!

Hörs kanske lite senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang