Onödiga frågor om mig!

DATUM: 2009-04-03 KLOCKSLAG: 01:30:57

TIO FAVORITER
1. tv kanal ? det beror väl på vilket humör jag är på, men 3:an, 5:an & discovery ser jag nog mest på :P
2. blommor ? liljekonvalj
3. färg ? gul
4. sport ? nej! jag tycker ju inte om sport..
5. affär ? just nu hälsokosten som förser mig med nyttiga saker haha
6. musik ? nästan allt!
7. mat ? svårt, det finns ju så mycket.. grekisk sallad, tacos, fläskfilé med potatisgratäng är väl några av favoriterna.
8. årstid ? alla årstider har sin charm, men våren är väl ändå härligast, då vet man att sommaren är på väg & allt växer sakta men säkert fram..
9. djur ? hund tror jag :)
10. stad ? göteborg är allt en himla mysig stad.. ;)


TIO FAKTA
1. hemstad - göteborg!
2. hårfärg - blond
3. längd ? 164cm
4. frisyr ? halvlångt, lite uppklippt flikigt, ska spara till långt hår hade jag tänkt mig!
5. ögonfärg - blå
6. skostorlek - 36
7. humör ? drömmare, grubblare, bubblig, fnissig, glad, skrattar ofta, busig..
8. orientering - va?
9. tillgänglighet ? jag antar att det är förhållandemässigt här, och jag är lycklig sambo :)
10. vänster eller högerhänt - höger, men jag försökte allt lära mig skriva med vänster när jag var mindre.. men det där redde jag aldrig ut riktigt..


TIO SAKER OM DITT LIV
1. har du någonsin varit kär? - ja, jag har lätt för att bli förälskad
2. tror du på kärlek? - jag tror på att man kan bli kär, jag tror att man kan bli lycklig av det och jag tror att man kan bli väldigt sårad av det..
3. varför tog ditt senaste förhållande slut? vi växte ifrån varandra.
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? nej
5. har du någonsin krossat någons hjärta? ja..
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? det klart man kan känna kärlek för sina vänner?
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? ja det har jag
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? det klart man tar en risk att starta ett förhållande men är det inte värt det? det kan gå åt helvete men samtidigt vara så underbart!
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? om jag visste det skulle den väl inte vara hemlig?
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? snarare lust.. man känner ju knappast kärlek vid första ögonkastet? tycker inte jag iaf.


TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. kärlek eller pengar? klart man vill ha pengar, men jag väljer ju hellre att vara fattig & ha kärlek i mitt liv såklart.
2. vin eller öl? jag har blivit mer av en vindrickare på senare tid!
3. dag eller natt ? dag för ljuset och natt för drömmarna, tankarna, mörkret och ensamheten (och förstås, tvåsamheten är vackrast i mörkret)
4. one night stands eller förhållande? jag vill ha trygghet runt mig så jag väljer förhållandet framför one night stand, jag vill ha någon att dela livet med, någon att utbyta tankar med, någon att dela min vardag med, inte enbart ha sex med.
5. tv eller internet? - internet, där finns ju webb-tv :P
6. pepsi eller cocacola ? inget av det
7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? för 5 år sen hade jag sagt vild fest, men nu väljer jag hemmakvällen.. gammal som jag e haha!
8. färgfoton eller svart/vita foton ? om de får mig gråtfärdig eller att brista ut i skratt så gör det detsamma.
9. telefonkontakt eller face to face ? båda
10. aim eller myspace ? ingen aning va någon av dom är..


TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? vet inte? knepig fråga
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? nej
3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? ja fast det tar jag inte upp här direkt
4. har du någonsin hoppas bungyjump? nä då skulle nog hjärtat stannat på mig.. haha
5. har du någonsin varit på en husbåt? nej
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? vad är det?
7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? självklart, jag är väl mänsklig? och rätt aggressivt hämndbenägen, när andan faller på.
8. har du någonsin gått på bio ensam? nej faktiskt inte
9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? hmm.. det tror jag inte
10. har du någonsin tyckt att världen suger? många gånger i mörka stunder

 


Kommentarer
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

så du har aldrig gillat någon som itne gillat dej tillbaks? :O :S

2009-09-12 @ 23:04:20
URL: http://larssonsjanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang