Dags att vakna!

DATUM: 2009-04-20 KLOCKSLAG: 14:13:04
Gick upp strax efter Daniel åkte till jobbet 13.15. Har jobbat inatt så nu försöker jag vakna med en kopp kaffe!
Kollade i almanackan inatt på jobbet hur många veckor
jag har kvar att jobba tills min semester, & det var alldeles för många :P
Jag ser verkligen fram emot semestern, mina härliga 4 veckor!
Ska bli underbart att få vila upp sig ordentligt.
Ännu har vi inte planerat så mycket, förutom att vi ska åka till Grekland i 1 vecka.
Vi tänkte boka lite innan midsommar, det räcker att vänta tills dess.

 Nu ska jag strax göra lite middag, & sen lite senare ska jag över till Jessica.
Jag ska bla hjälpa henne med att fixa ett konto på mötesplatsen.. hon vill försöka hitta kärleken på nätet.. hihi ;)
& kanske blir det någon öl på det oxå, gott, vi är ju båda lediga :)



Life is a highway, I wanna ride it
All night long
If your going my way, I wanna drive it
All night long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang