High on life

DATUM: 2009-04-16 KLOCKSLAG: 10:09:44
Jag som skulle sova länge idag. Vaknade vid halv 8, vände & vred mig & försökte somna om men gick till slut upp vid halv 9 när jag insåg att det inte gick.
Men det känns rätt skönt att vara så tidigt uppe, känns som man missar halva dagen när man går upp vid 12! :)

Sitter & tänker på hur livet har utvecklats för mig.
Det var inte så längesen jag mådde skit & var nere på botten. I stort sett har jag mått ganska dåligt i flera år till & från,
men i vintras trodde jag att kroppen skulle ge upp nästan.
Idag mår jag bättre än någonsin!
Jag trodde faktiskt inte jag kunde bryta mönstret med alla
dessa negativa tankar jag hade om mig själv,
men det har jag gjort nu  med hjälp av min psykolog & för varje vecka som går känns allt hela tiden lite lättare & positivare.
Jag har fortfarande saker att jobba med,
men jag har kommit långt nu & jag är så glad över detta!
Jag njuter av livet nu, det gjorde jag inte förut. Nu förstår jag vad livsglädje är.
Jag ser allting med ett positivare öga, jag tar inte saker lika allvarligt längre, jag är mer avslappnad & det bästa av allt, jag börjar tycka om mig själv.

Nu ska jag göra mig iordning & sen gå ner & handla & hämta ut paket! :P

Denna låten med Michael Buble beskriver bra hur jag mår nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang