Mer frågor :)

DATUM: 2009-04-04 KLOCKSLAG: 16:48:36

01. Stänger du av mobilen när du sover?

Nä, sätter den på ljudlös!

02. Vem såg dig senast naken?

Haha.. Daniel

03. Hur såg du ut på högstadiet?

Som en fjant, hade 2 nr för stor bomberjacka, alldeles för tajta byxor & trodde jag va skitcool..

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?

Äldre men gott bevarad.

05. Hur var du på dagis?

Var ganska så blyg & försiktig av mig.

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?

Arbetsam, ansvartagande, organiserad.

07. Har du celluliter?

Inte vad jag sett (inte vågat kolla haha)

08. Biter du på naglarna?

Har gjort, men inte längre.

09. Har du något handikapp

10. Är du rädd för att få hängbröst?

Haha, rädd & rädd, det kan jag väl inte säga direkt :)

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?

Det var nog en man? :P

12. Svär du?

Ja, ibland för mycket

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

Nä, dom är inte poppis här hemma..

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

Inte det minsta. 1

15. Tror du på utomjordningar?

När jag ser en!

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

Här kan jag ju inte välja min potatisgratäng, då skulle jag se ut som ett hus efter ett tag, så jag får välja min grekiska sallad då.. :P

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

Jag äter det mesta, kan inte komma på något jag inte tycker om?

18. Har du blivit arresterad?

Nope

19. Ljuger du?

Vita lögner drar väl alla någon gång?

20. Har du kysst en polis?

Nej

21. Är du rädd för Securitasvakter?

Nej

22. Har du någonting att dölja?

Jag är en relativt öppen människa men något behåller man väl alltid privat.

23. Vad har du på din nyckelknippa?

En massa nycklar & något väsksmycke med rosa stenar på.

24. Är du/har du varit gift?

Har inte hunnit dit än, men vill gärna i framtiden :)

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

Självklart, om jag inte ska upp tidigt dagen efter!

26. Kan du laga cyklar?

Har aldrig gjort det, men det ska väl inte vara några problem!

29. Kan du baka bröd?

Alla som kan läsa ett recept kan väl det.

30. Vet du hur man frostar av en frys?

Jajjamen, men det var längesen jag gjorde det nu..

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

Desperate Housewives :P


Kommentarer
Postat av: -

2009-04-07 @ 22:28:06
Postat av: -Malin

Desperate är bra, men leva i det?





HMMM, tror nog jag skulle vara grannen som flyttade in och blev mördad under säsongens gång =)

2009-04-07 @ 22:29:26
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang