Oväder

DATUM: 2009-04-28 KLOCKSLAG: 11:48:56
Jäklar vilket oväder vi hade här igår! Åska & spöregn.
Men det gick ju över ganska fort som tur var.
Kanske behövdes lite regn oxå för den delen nu när det varit varmt ett tag.

Seriöst, jag tror mina händer börjar flippa ur nu..
jag har väl alltid haft lite problem med torr hud, men nu spricker dom nästan!
Huden fjällar & det spelar ingen roll hur mycket jag smörjer in mig för det blir ändå likadant.
Haha ser ut som en annan orm som ömsar skinn..
Det är väldigt jobbigt & känns obehagligt så jag kanske skulle boka ett besök hos läkaren & se om dom kan hjälpa mig? Känns lite dumt att ringa om torra händer..
men inget jag gör hjälper ju..?
Någon som har något råd? :/

Ska ut & gå snart. Härligt!


Magnus & Klara. Maj 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang