Robinson

DATUM: 2009-04-18 KLOCKSLAG: 21:40:41
Har precis kollat klart på Robinson. Följer väl inte det programmet slaviskt direkt men det är kul att se på om man inte har något bättre för sig.
Idag åkte Erik ut. Alltså, jag undrar hur långt tv4 kan gå när det gäller att leverera bra underhållning.
Ni som följer Robinson förstår säkert att jag pratar om hur Erik svalt i träsket..
Att han låg nästan orörlig de sista dagarna & att han knappt orkade gå & hämta vatten själv.
Nä, det tycker jag inte är bra underhållning, där går gränsen,
när det är en fara för någons liv.

Jag hade nog aldrig klarat av att vara med i det programmet,
jag älskar mat & vill inte leva utan det :P
Mina lagkamrater hade fått det tufft med mig, jag hade gnällt & tjaffsat om allt.
Det är sådan jag blir när jag är hungrig haha! :)


Bra underhållning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang