Shop til you drop?

DATUM: 2009-04-27 KLOCKSLAG: 19:12:34
Ja tänk om man hade fått göra det.. en dröm hade gått i uppfyllelse då ;)
Meeen tyvärr är fallet inte så. Men jag drömmer om att få gå i massa affärer med en alldeles egen personal shopper, hade inte det varit något va? Wohoo :P
Speciellt för en person som mig som inte har en aning om vad jag ska ha på mig för att det ska se bra ut.
Nåja.. den dagen jag vinner några miljoner på lotto så.. :P
(Föresten, när kommer den dagen? Tycker det borde vara dags snart? :))

Jag & Jessica har varit iväg & shoppat lite idag, fick bla tag i mascara & en ögonskugga :)
Annars har väl det varit ganska lungt idag. Njutit av det fina vädret!
Imorgon tror jag att jag ska ut på promenad. Denna veckan blir det ingen träning för min kära träningskompis har fullt upp med jobb & annat & jag har ingen lust att träna själv så då får det bli promenixer istället :)


Daniel leker med Bamse. Liknar mig en krogkväll *asg* nää :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang