Slappt!

DATUM: 2009-04-15 KLOCKSLAG: 23:04:00
Har jobbat mina 2 nätter nu, så nu är jag ledig 4 nätter!
Gick upp rätt sent i eftermiddags, sen åkte jag till jobbet på möte 2 timmar & efter jag kom hem slängde jag ihop en sallad med fetaost & oliver. Alltså, jag är helt såld på oliver.. avskydde det förr men älskar det nu. Konstigt det kan bli :)
Nu har jag parkerat mig i soffan & kände att jag trivdes väldigt bra här så här stannar jag kvar hade jag tänkt hihi.

Imorgon ska jag sova riktigt länge.
Sen hämta ut lite paket, handla & kl 17 har jag tid hos min psykolog!
Orkar jag så ska jag städa lite imorgon kväll, har en hel del skåp som måste rensas ur, inte världens roligaste syssla men det ska göras & det är väl lika bra det är klart så vi slipper göra allt sådant inför kommande flytt.
Apropå flytt - måste kolla in hemnet nu & se om det dykt upp något. :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang