Tacksamhet

DATUM: 2009-04-28 KLOCKSLAG: 00:37:22

Känner mig tacksam över livet.
Känner mig glad. Glad för att leva, glad för att jag är den jag är.
Glad över hur långt jag har kommit nu, glad för att ha börjat ett nytt liv utan negativa tankar.
Känner mig väldigt befriad. Jag börjar se mig själv som en människa värd att älskas!

Jag är tacksam för det jag har & det jag fått uppleva.

Det jag varit med om tidigare i mitt liv har stärkt mig som människa.
Många vet inte om vad jag har upplevt. Hur mycket sorg, smärta & otrygghet jag har bärt på (& fortfarande gör till viss del)
Hur många tårar jag fällt & hur ensam jag har känt mig.
Jag har varit nära att ta mitt liv, jag har varit på botten & har verkligen upplevt mörker,
jag vet hur det känns att avsky livet.

Jag har gått in i en ny fas i livet nu.
Ingen mera sorg & smärta.
Jag är stark & har alltid varit innerst inne. Jag viker mig aldrig.

Nu väntar bara det bästa & jag ser fram emot det med glädje & jag öppnar mina armar för  framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang