Allmännt hipp & happ

DATUM: 2009-08-01 KLOCKSLAG: 11:36:02
Somnade snabbt när jag lade mig i sängen igår.. men vaknade väldigt tidigt imorse. Gick upp halv 8 faktiskt. Sitter väl i sen vi var på Kreta, där gick vi ju upp tidigt varje dag!
Vi gjorde inget speciellt igår, orkade inte göra så mycket heller för den delen. Vi åkte iväg & handlade lite mat, fanns ju inget hemma & sen så gjorde vi tacos på kvällen. Beställde lite filmer från Cdon.com oxå igår faktiskt. Kan vara kul att ha lite nytt att kolla på.

Tanken slog mig förut, snart är det höst! Det är redan augusti.. skrämmande va tiden går fort.. Jag ska faktiskt gå in på Nelly & kolla lite kläder inför höst/vintern, kan inte låta bli :P Har sett en väldigt snygg tunika inne på den sidan som jag är sugen på att köpa.. får se sen om jag klickar hem den eller inte.

Kommer föresten lägga upp lite videos från Grekland, ska bara försöka ladda upp dom först haha.. :P


Jag på stranden i Elafonissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang