Ett paket kommer lastat..

DATUM: 2009-08-31 KLOCKSLAG: 19:38:18
Pust. Nu sitter jag äntligen i soffan.
Idag har jag hunnit med att träna, sola, handla, hämta paket, dammsugit & moppat golvet hemma.. Nu sitter jag med en kopp kaffe, lyssnar på Nickelback i stereon & ska bara slappa hade jag tänkt :)
Som sagt, har hämtat ut paket idag! Beställde lite hälsokost från Bodystore för några dagar sen. & så ett par skor från Skopunkten. Kunde inte låta bli faktiskt, dom var så söta :) Kan nog inte använda dom detta året då det är ett par sommarskor så jag får väl vänta tills våren kommer igen :(




Paketet innehöll detta. Blandat smått & gott :)


Visst va dom söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang