Jag kallas härmed för Zorbonaut!

DATUM: 2009-08-16 KLOCKSLAG: 21:20:57
Har inte bloggat i helgen eftersom jag & Daniel åkte till Jönköping i fredags & kom hem idag. Vi har varit hos hans familj & i lördags använde vi hans julklapp han fick av mig. Zorbingen jag nämnt innan :)
Det var en riktigt upplevelse vill jag lova, ungefär som att kastas omkring i en torktumlare haha. Jag kände idag när jag vaknade att jag hade ont i armarna efter gårdagen, vi blev fastspända i den där bollen & det gjorde lite ont för man hängde nästan i remmarna, eller iaf jag, kan bero på att jag är så kort :P Man slungades runt lite hursomhelst ändå & jag bad att inte remmarna skulle släppa, det hade inte varit roligt :)
 Har lagt upp lite bilder på facebook & även ett filmklipp för dom som är nyfikna.
Det har iaf varit en mysig helg. Vi blir alltid så bortskämda när vi kommer till Daniels mamma & man med god mat osv. Dom är för himla goa dom :)

Ny design oxå som ni ser. Vad tycks? Iaf mina favoritfärger hehe. Gul! Me like.
Nä, nu ska jag vattna mina blommor ser jag, dom ser väldigt uttorkade ut stackarna.

Bye.


Denna rullade vi i :)


Här har vi hoppat in i bollen


Här spänns jag fast inför rullningen. Sen gick det utför haha :)


Daniel busar med hans mammas hund Chip :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang