Sista dagen på semestern

DATUM: 2009-08-11 KLOCKSLAG: 11:59:46
Har precis ätit frukost & sitter & dricker upp sista kaffet. Idag är sista dagen på min semester & jag är nöjd med dessa 4 veckorna. Jag har fått delat alla dom med Daniel & vi har haft det väldigt mysigt tillsammans. Nu är det snart höst igen & nu är det meningen man ska ta tag i allt igen, det känner jag ingen större lust till nu ska jag säga er men har man något val? Jag som trivdes så bra på semestern, att göra som jag vill, ta dagen som den kommer, inte känna massa stress & krav osv. Nu är det dags för det igen. Nu lät jag som någon annan slöfock, det handlar inte om det, utan för att jag inte trivs med situationen som den är. Jag säger det igen som jag sagt så många gånger innan, jag behöver en förändring & då gäller det framförallt jobb & boende. Boende letar ju vi efter men vi hittar ju inget som passar oss.. inget som känns som handen i handsken som det ska göra.. Vi vet båda hur vi vill ha det & att gnälla över det är ju ingen mening för vi hittar inget snabbare för det.. men ibland måste man få säga som man tycker & känner. Det är inte alltid man vill dela med sig av sådana här saker just på internet, öppet för alla, för det är alltid någon som tycker & tänker på ett visst sätt över det. Nåja, fattar inte varför jag bryr mig över det. Detta är iaf mina åsikter & hur jag känner över saker & ting.
Denna hösten ska jag aktivt ta tag i jobbsökandet iaf. Måste ha en förändring, något nytt att göra, nya ansikten, nya ställen.. jag vill utvecklas!! Även om det känns lite skrämmande inför det nya så är ju det precis de som jag behöver.

Vad har hänt det senaste då? Jo, i helgen blev jag & Daniel inbjudna på grillkväll hos min bror & hans flickvän, vi hade en jättetrevlig kväll med god mat & kubbspel :) Tur med vädret hade vi oxå, solen visade sig hela dagen & även dagen efter.
& igår var jag & Maria på Liseberg för att se Lotta, men fan va folk det var då! Vi hamnde nästan längst bak så vi stannade en liten stund & lyssnade innan vi gick vidare. Folk verkade supa till det rejält igår, när vi satt på tyrolen med varsin öl skrek & gapade folk redan vid 20-tiden.. Dom kanske var glada att Lotta var på plats, vad vet jag haha :)

Lämna gärna en kommentar på detta inlägget om någon har lust & vill.



Jag & bror i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bra skrivet! :)

2009-08-11 @ 14:29:09
URL: http://faakkyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang