Ljuset finns därframme någonstans

DATUM: 2009-12-04 KLOCKSLAG: 13:43:46

Vet inte hur många gånger jag skrivit om detta inlägget.. får inte fram orden på rätt sätt. Det är tomt i huvudet. Orkar inte tänka riktigt heller för den delen. Hjärnan är lixom någon annanstans nuförtiden.

Ibland behöver man lite hjälp på traven & det har jag fått nu iaf. Jag ska bli glad på kemisk väg. Det är väl så det fungerar? Kemisk lycka? :P Haha va dumt det lät, men det stämmer ju till viss del. En j-a massa biverkningar har jag fått på köpet.. var tvungen att ringa min läkare idag för att fråga om det är normalt att ha sådana här biverkningar.. & det var det tydligen. "Det är inget som är farligt" sa hon, nähe tänkte jag. Det kanske inte är farligt men kroppen reagerar på ett väldigt KONSTIGT sätt iaf!! & det känns väldigt olustigt ska jag be att få tala om. Upp till 1 månad kan det ta för kroppen att vänja sig.. *gulp* Men det är bara att stå ut. Det vänder ju till det bättre.


Kommentarer
Postat av: -Malin

Vad fin bloggen blev - igen! Hur är det annars? Bättre? Kramar

2009-12-08 @ 21:54:03
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en underbar helg. jag hoppas att du mår bra denna kväll! ta hand om dig!kram

2009-12-12 @ 18:43:26
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Telly

I saw the cartoon, but I didn't really read the caption or think about what it meant. When it finally "clicked" I almost laughed out loud !



Jag såg skämtteckningen, men tidig har jag inte läst bildtexten. När jag har läst den, jag skrattade högt !

2009-12-18 @ 10:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang