Så var denna julen över..

DATUM: 2009-12-25 KLOCKSLAG: 12:11:41
Knepigt. Nu är julafton över redan. Men det är bra på ett sätt, nu kan vi se fram emot rätt årstid iaf :)
Gårdagen var jättemysig. Ville inte riktigt att dagen skulle ta slut faktiskt men men. Hoppas ni hade en lika trevlig julafton som jag hade iaf!

Min header har flippat ur som ni märker haha.. det råkade jag förstöra själv. Jag råkade ta bort källan där bilden laddas upp ifrån så jag får fixa det på något sätt. Så ni vet varför det ser ut som det gör :)

Bjuder på några bilder från igår på mina 2 håriga älsklingar:








Kommentarer
Postat av: Cissi

Fina hundar :)

Prövade ischokladen och den var ju jättegod!

2009-12-29 @ 15:24:59
URL: http://pluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang