Sorry!

DATUM: 2009-12-14 KLOCKSLAG: 13:13:06

Jag VET att jag inte uppdaterat på länge nu. Det går i perioder det här med bloggandet.. Ibland undrar jag varför jag har en blogg medans vissa dagar kan jag tycka det är jätteroligt att blogga. Jaja, jag lovar att det ska bli bättring på det.. ;)

I helgen har jag & Daniel varit hos hans familj i Jönköping. Tycker det är så roligt att komma dit, dom är så goa. Det har varit en väldigt mysig helg. Tyvärr gick den alldeles för fort tyckte jag :( Tycker för övrigt att veckorna går alldeles för fort nuförtiden. Vart tar tiden vägen?! Nu är det snart jul oxå.. tror jag fått ordning på julklapparna i år med, kändes lite som sista sekunden faktiskt. Har skjutit på det onödigt länge i år.

Är ni klara med alla julklappar? :)


Bild från Google.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Vad bra att det blev ändring på bloggandet :) Hoppas du fortsätter blogga :)

2009-12-14 @ 14:50:18
URL: http://blackribbon.blogg.se/
Postat av: jennifer

HAHA! Ja det gör ju jag med! I Älvängen ;)

2009-12-14 @ 15:54:05
URL: http://blackribbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang