Eleven.se

DATUM: 2009-02-27 KLOCKSLAG: 22:10:20
En väldigt bra sida att handla på, mycket att välja emellan &
man får alltid söta små gratisprover i alla paket man beställer! :)
Har iaf klickat hem lite saker nu, bla en hårtork som jag tänkt köpa hur länge som helst men som inte blivit av, sedan ett läppglans & ett resekit från Björn Axén med schampo, balsam, hårspray & mousse!

Tycker ni jag handlar mycket?
Faktum är att jag handlar för dom pengarna jag skulle köpt cigaretter för..
det är mycket, mycket roligare att handla sådana här saker än att köpa sämre hälsa.
På söndag har jag faktiskt varit rökfri i 3 månader!! :D

Ovanligt trött & hängig idag.. ska lägga mig om en stund tror jag,
men först ska jag äta McDonalds mat som Daniel är påväg hem med nu! :)

Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang