Nu jä*lar..

DATUM: 2009-02-02 KLOCKSLAG: 18:32:30


Spelet är inhandlat, Daniel håller på att koppla in allt!
Vi fick med Wii Sports som vi ska spela mot varandra strax.. hehe..
hur det nu ska gå med tanke på att vi är så dåliga förlorare båda 2... :P

Jag hämtade ut lite paket förut oxå, bla en råsaftcentrifug som jag fick då jag började prenumerera på något som heter "Lev Bättre" & jag som va så nyfiken började ju genast med att göra juice & herregud vad gott det blev! :P
Nu var väl inte den saftcentrifugernas rolls royce men den funkar för tillfället.
Jag har ju alltid velat ha en sådan, så framöver kommer väl en lite bättre & snyggare inhandlas!

Nu ska vi spela lite, & sen äta lite gott - rostbiff, potatissallad & lite rökt lax med grönsaker!
Hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang